ВАС ВІТАЄ РЕДАКЦІЙНА ГРУПА ЦЬОГО САЙТУ.

"Здобутки культурного життя 1917-1921"- це проектна робота групи учнів 10 класу з Історїї України.

У цьому блозі ви знайдете масу цікавої інформаціі та пізнавальних статей.

Бажаємо успіху у творчих пошуках!!!!!

понедельник, 16 января 2012 г.

Освiта 1917- 1920рр

Професори-засновники Української Державної Академії Мистецтв у день її відкриття



Агатангел Юхимович Кримський — український історик, письменник і перекладач , один з організаторів Академiї Наук України (1918р.)та Вернадський Володимир Іванович - український філософ .



Національна академія наук України. та Багалій Дмитро Іванович— український історик, філософ та громадський діяч, академік Всеукраїнської Академії Наук (з 1919).

Читаючи параграф 25, мене зацiкавив той факт, що П.Скоропадський придiляв значну увагу розвитку освiти в Українi. Тому скориставшись iнтернет ресурсами, я дiзналась, що реформи саме у цiй сферi були найбiльш продуктивними.
Ось витяг з сайту http://histua.com.
Найважливішим досягненнями гетьманату характеризувалася національно-культурна політика. Новою владою були здійснені спроби українізації державного апарату і системи освіти:
- поряд із російськими гімназіями утворювалися українські, яких восени 1918 р. нараховувалося 150;
- був прийнятий закон про обов'язкове вивчення української мови і літератури, історії та географії України;
- відкрилися нові українські університети, перші з який - у Києві і Кам'янець-Подільському;
- у російськомовних університетах - Київському, Харківському, Одеському почали працювати кафедри української мови, літератури, історії та права.

24 листопада 1918 р. була відкрита Українська Академія наук, першими академіками якої стали відомі вчені Д. Багалій, А. Кримський, В. Вернадський, В. Косинський та ін. Президентом УАН був обраний В. Вернадський. В Українській державі були організовані Національна бібліотека, Національний архів, Національна галерея мистецтв, Національний історичний музей, Український національний театр під керівництвом П. Саксаганського, «Молодий театр» Л. Курбаса, Державний симфонічний оркестр, Українська державна капела тощо.

2 комментария:

  1. Цікавий матеріал, але для мене вже знайомий. Та мені дуже сподобались портрети істориків та фото Національної академії наук України!=)

    ОтветитьУдалить
  2. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ОтветитьУдалить